'We doen het samen met onze huurders'

Sociaal Trivire resultaten 2016

Dat het niet vanzelfsprekend is om een dak boven je hoofd te hebben, weten we bij Trivire als geen ander. Vooral voor huishoudens met een lager inkomen is dit soms erg lastig.

Het zijn dan ook die huishoudens die kunnen rekenen op Trivire. Zo werken we steeds opnieuw aan voldoende en betaalbare woningen. Want wij vinden dat iedereen het verdient om in een goed onderhouden woning te wonen, in een schone, veilige en aantrekkelijke buurt.

Assetmanager is belangrijke schakel

Om ervoor te zorgen dat onze woningen goed onderhouden worden, betaalbaar blijven, van goede kwaliteit en duurzaam zijn, is het belangrijk dat er een duidelijke strategie is voor ons vastgoed en dat dit goed in de gaten wordt gehouden binnen Trivire. In 2016 heeft Trivire hier assetmanagement voor ingericht.

 

Klant centraal

Het is niet alleen belangrijk dat we bij Trivire goed voor onze woningen zorgen. Veel belangrijker nog zijn de mensen die in die woningen wonen. Daarom stelt Trivire de klant centraal. Dit doen we door de kwaliteit en de tevredenheid van onze huurders over onze dienstverlening continu te meten.

Met de uitkomsten van deze onderzoeken passen we de processen binnen onze organisatie aan, zodat onze dienstverlening steeds beter wordt. We zijn met de reorganisatie in 2016 ook bezig om een volgende stap te zetten in het bedienen van onze klanten, door het inrichten van een Klant Contact Centrum.

Huurdersparticipatieraad

Via de Huurdersparticipatieraad houden we binding en direct contact met onze huurders. Zo blijven we in gesprek over de ervaringen van onze dienstverlening en de woonbeleving van onze klanten. De input van de Huurdersparticipatieraad is belangrijk en zij kunnen gevraagd en ongevraagd advies geven.

 

(3) Artikelen Sociaal

Strategie voor ons vastgoed

Strategie voor ons vastgoed

Trivire heeft vijf kernopgaven: Huisvesten van bijzondere doelgroepen met een lager inkomen Huisvesten van huishoudens met een lager inkomen Huurprijzen betaalbaar waar nodig en marktconform waar het kan Bewaken dat het klimaat in buurten en wijken op peil blijft door specifieke inzet op beheer Zorgen voor duurzaamheid en energiebesparing in ...

Strategische doelstellingen uitgevoerd - Assetmanagement

Strategische doelstellingen uitgevoerd - Assetmanagement

De drie assetmanagers, die met alle afdelingen samenwerken, zorgen dat de thema’s betaalbaarheid, beschikbaarheid, financieel resultaat en vastgoedkwaliteit met elkaar in balans zijn. Deze werkwijze is in 2016 binnen Trivire geïntroduceerd. "Betaalbaarheid, beschikbaarheid, financieel rendement en kwaliteit van het vastgoed moet in balans zijn." De eerste stap is om doelstellingen te bepalen ...

Trivire in gesprek

Trivire in gesprek

Bij Trivire weegt de mening van onze huurders zwaar. Wij willen daarom graag weten hoe mensen zich voelen in hun wijk en wat ze vinden van onze dienstverlening. Niet voor niets hebben we de Stichting Huurdersparticipatieraad Trivire (HPT), die alle huurders van Trivire vertegenwoordigt. "De mening van onze huurders is belangrijk ...

Berichten

Klant Contact Center (KCC)

We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we bij Trivire in het contact met de klant op basis van de ...

Verder

Resultaat door ketengericht samenwerken

Het afgelopen jaar heeft Trivire stappen gezet om (meer) samen te werken met diverse andere partijen. Hierbij zoeken we partijen die direct of indirect met ...

Verder