In 2017 zijn er bij Trivire belangrijke eerste stappen gezet om een betere en betrouwbare dienstverlening voor alle huurders te kunnen bieden. Iets waar we ook de komende jaren nog volop mee aan de slag gaan.
Voorbereidingen start KCC
Alle klantvragen die binnen komen bij Trivire worden in behandeling genomen door ons Klant Contact Centrum (KCC). We willen onze klanten snel en goed van dienst zijn. Het KCC gaat 1 januari 2018 officieel van start, maar in 2017 hebben we volop ingezet om het KCC draaiende te krijgen. In 2017 zijn hiervoor de volgende acties ondernomen:
- Samenvoegen functie informatrice en medewerker Reparatielijn tot medewerker KCC
- Inrichten KCC-portaal met alle belangrijke klantinformatie en vullen achterliggende kennisbank
- Inrichten takenmodule voor afhandeling klantvragen door overige afdelingen
- Voorbereiding klantportaal om processen digitaal te regelen, zoals reparatieverzoek, huur opzetten etc.
- Voorbereiding kennisbank ook online te delen via de website en klantportaal
Klantvisie
In 2017 is de klantvisie geactualiseerd. In deze klantvisie staat beschreven hoe we bij Trivire met onze klanten om willen gaan en wat dit van onze medewerkers vraagt in houding en gedrag. In het kort komt het erop neer dat onze nieuwe klantvisie uit gaat van een betrouwbare vraag- en klant gestuurde dienstverlening: niet langer bepalen wij wat goed is voor onze klanten. We gaan het hen vooral vragen en zelf laten vertellen. We richten onze processen in op basis van de behoefte(n) van de klant en onze eigen kaders voor klantgericht, efficiënt en effectief handelen. Daarbij hebben we aan de ene kant meer aandacht voor het digitaliseren (praktisch) en tegelijk zetten we in op persoonlijk contact.
Meer artikelen met betrekking tot Organisatie
Meer berichten met betrekking tot Organisatie