We vinden het als Trivire belangrijk om goede en betrouwbare dienstverlening aan alle huurders te bieden. Reden om in 2017 onze klantvisie opnieuw te definiëren en de interne organisatie verder te optimaliseren.
Nadat we bij Trivire in 2016 een intensieve reorganisatie hebben doorgemaakt, hebben we het jaar 2017 vooral gebruikt om als organisatie, met minder mensen, opnieuw een hecht team te vormen. Dit is één van de organisatie-ontwikkelingen van het afgelopen jaar. Ook hebben we veel tijd en aandacht gestoken in de ontwikkeling en implementatie van ons nieuwe bedrijfsinformatiesysteem. Dit systeem is hét instrument bij ons dagelijks werk. Het is meer dan een belangrijke voorwaarde om onze opgaven uit te kunnen voeren als het om administratie en informatie gaat. En belangrijker nog: om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn.
Trivire is een organisatie die van betekenis wil zijn voor mensen. Dit doen wij door iedere dag vol passie te werken aan wonen in de Drechtsteden. Daarbij bundelen we onze krachten en energie zoveel mogelijk met onze klanten, partners en medewerkers. Want met elkaar willen we het beste resultaat bereiken voor die mensen die ons het hardst nodig hebben. De mensen waarvoor wij bestaan!
Klant Contact Centrum (KCC)
Om onze klanten beter van dienst te zijn, ging per 1 januari 2018 het KCC van start. We hebben 2017 gebruikt om dit draaiend te krijgen. De basis bij de inrichting vormde onze hernieuwde klantvisie.
Portefeuilleplan
De woningmarkt is steeds in beweging. Om onze kerntaak goed uit te oefenen houden we de verwachte ontwikkelingen goed in de gaten en vertalen we dit in ons portefeuilleplan. Het is het belangrijkste kader voor de sturing van ons vastgoed en bestaat uit diverse onderdelen. Sinds september 2017 rapporteren we op basis hiervan elk kwartaal over de ontwikkeling van de vastgoedportefeuille naar de uitvoeringsportefeuille.