Klant Contact Center (KCC)

We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we bij Trivire in het contact met de klant op basis van de vraag van de klant. Ook zijn de processen en de klantbediening ingericht op basis van de behoefte(n) van de klant. Tegelijk hebben we ook onze eigen kaders voor klantgericht, efficiënt en effectief werken. We willen bijvoorbeeld zaken meer digitaal maken, zodat meer tijd over blijft voor persoonlijk contact.

Om het contact met onze klanten te verbeteren zijn we in 2016 druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de opening van het Klant Contact Centrum (KCC). Dit gaat op 1 januari 2018 officieel van start. Dat willen we graag goed doen, daarom vinden in 2017 de volgende acties plaats:

Alle functies voor het KCC worden ingevuld met vaste en flexibele krachten. De taken van de huidige medewerkers van de balie en de reparatielijn voegen we samen. Zij worden in een ontwikkeltraject klaargestoomd voor de functie KCC-medewerker.

Een nieuw softwaresysteem gaat ons helpen bij de (online) dienstverlening. We maken hierbij ook een digitale kennisbank. Hierin zitten veel klantvragen en antwoorden. Het is de bedoeling dat medewerkers de kennisbank kunnen gebruiken als bron van informatie voor de klant.

Alle berichten

Ketenpartners

Trivire vindt dat de mensen in de Drechtsteden er baat bij hebben dat gemeenten, woningcorporaties en zorginstellingen samen ...

Verder

Relatiedag

Op 2 november 2016 was de Relatiemiddag Trivire 2016. De bijeenkomst vond plaats in het Duurzaamheidscentrum Weizigt in ...

Verder

Klant Contact Center (KCC)

We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we bij Trivire in het contact ...

Verder

Resultaat door ketengericht samenwerken

Het afgelopen jaar heeft Trivire stappen gezet om (meer) samen te werken met diverse andere partijen. Hierbij zoeken ...

Verder

Van de voorzitter

In een jaaroverzicht mag een verslag van de Raad van Commissarissen natuurlijk niet ontbreken. Voor Trivire was 2016 ...

Verder

De score van Trivire

Op 24 november 2016 is de derde editie van de Aedes benchmark gepresenteerd. Hierin worden de onderlinge prestaties ...

Verder

Verbeterde dienstverlening door nieuw klant contact centrum

Bij Trivire willen we onze klanten graag zo goed mogelijk bedienen op basis van hun behoefte(n). Daarom zijn ...

Verder

Met wie we nog meer samenwerken

Erkend leerbedrijf Sinds 2012 is Trivire een erkend leerbedrijf voor de functie ‘middenkaderfunctionaris bouw’.   Koopgarant® en Koopcomfort® Trivire is licentiehouder van ...

Verder

Convenant overlast en ondermijning

In Dordrecht is in maart 2013 het Convenant Samenwerkingsverband ‘Aanpak Overlast en ondermijning Dordrecht’ getekend. Dit convenant beschrijft ...

Verder

Extra aandacht in Zwijndrecht

Project Kort Ambacht en Noord (KAN) In een aantal aandachtswijken willen we graag de leefbaarheidsproblemen aanpakken. Zo zijn we ...

Verder

Leefbaarheid in kaart

Trivire vindt het belangrijk om de leefbaarheid in buurten en wijken op peil te houden. Maar hoe meet ...

Verder

Trivire Tientje

Met de invoering van de herziene Woningwet 2015 is sponsoring niet langer toegestaan. Per 1 januari 2016 wordt er ...

Verder

Samenwerking Leger des Heils

Een van de bijzondere doelgroepen die Trivire huisvest, is een groep langdurig dak- en thuislozen. Om deze mensen ...

Verder

Groen gerenoveerd

Een ander in het oog springend project in 2016 was de renovatie van de 40 eengezinswoningen in het complex ...

Verder

Zonne-energie in Zwijndrecht

Aan de Karel Doormanlaan in Zwijndrecht is begin 2016 de Multi Functionele Accommodatie (MFA) van wijkgebouw Hart van ...

Verder

Een warm huis met restwarmte

In 2012 heeft Trivire een overeenkomst gesloten met afvalverwerker HVC voor het aansluiten op het restwarmtenet. Dit net ...

Verder

Doe-tafel: Samenwerken voor méér dan een woning alleen

Soms zijn er mensen die het door omstandigheden extra lastig hebben. Mensen waarbij (complexe) dingen spelen naast het ...

Verder

Verkoop van vastgoed

In de begroting 2016 was de verkoop van 77 woningen en 7 garages gepland. In werkelijkheid zijn 61 ...

Verder

Huurverhoging voor 2016

Trivire heeft in 2016 voor alle huurders een huurverhoging van 1% doorgevoerd. We vinden het belangrijk dat onze ...

Verder