Verbeterde dienstverlening door nieuw klant contact centrum

Bij Trivire willen we onze klanten graag zo goed mogelijk bedienen op basis van hun behoefte(n). Daarom zijn in 2016 de voorbereidingen getroffen om in 2017 een nieuw softwaresysteem te implementeren. Dit doen we in stappen, zodat medewerkers eerst vertrouwd raken met de systemen. Als de medewerkers het nieuwe systeem onder de knie hebben, krijgt ook de klant direct toegang tot gegevens en kunnen zij steeds meer huurzaken zelf online regelen. Door de zaken eerst intern op de rit te hebben, kunnen we onze klanten straks de best mogelijke service bieden.

De zelfservice mogelijkheden worden eind 2017 – begin 2018 beschikbaar gesteld voor de huurder in het klantportaal.

Klantwaardering meten
In mei 2016 is gestart met een nieuwe systematiek van het meten van de klantwaardering (aftersales). Vanaf dat moment is structureel de klantwaardering op het gebied van reparatieonderhoud en het mutatieproces gemeten. Deze onderzoeksgegevens gebruiken we voor het blijven verbeteren van onze dienstverlening en de externe verantwoording in de Aedes benchmark. We zoeken structureel contact met klanten die Trivire met een onvoldoende beoordelen. De oorzaak van deze slechte beoordeling wordt in beeld gebracht en eventueel wordt alsnog een oplossing geboden of het proces aangepast.

 

Alle berichten

Ketenpartners

Trivire vindt dat de mensen in de Drechtsteden er baat bij hebben dat gemeenten, woningcorporaties en zorginstellingen samen ...

Verder

Relatiedag

Op 2 november 2016 was de Relatiemiddag Trivire 2016. De bijeenkomst vond plaats in het Duurzaamheidscentrum Weizigt in ...

Verder

Klant Contact Center (KCC)

We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we bij Trivire in het contact ...

Verder

Resultaat door ketengericht samenwerken

Het afgelopen jaar heeft Trivire stappen gezet om (meer) samen te werken met diverse andere partijen. Hierbij zoeken ...

Verder

Van de voorzitter

In een jaaroverzicht mag een verslag van de Raad van Commissarissen natuurlijk niet ontbreken. Voor Trivire was 2016 ...

Verder

De score van Trivire

Op 24 november 2016 is de derde editie van de Aedes benchmark gepresenteerd. Hierin worden de onderlinge prestaties ...

Verder

Verbeterde dienstverlening door nieuw klant contact centrum

Bij Trivire willen we onze klanten graag zo goed mogelijk bedienen op basis van hun behoefte(n). Daarom zijn ...

Verder

Met wie we nog meer samenwerken

Erkend leerbedrijf Sinds 2012 is Trivire een erkend leerbedrijf voor de functie ‘middenkaderfunctionaris bouw’.   Koopgarant® en Koopcomfort® Trivire is licentiehouder van ...

Verder

Convenant overlast en ondermijning

In Dordrecht is in maart 2013 het Convenant Samenwerkingsverband ‘Aanpak Overlast en ondermijning Dordrecht’ getekend. Dit convenant beschrijft ...

Verder

Extra aandacht in Zwijndrecht

Project Kort Ambacht en Noord (KAN) In een aantal aandachtswijken willen we graag de leefbaarheidsproblemen aanpakken. Zo zijn we ...

Verder

Leefbaarheid in kaart

Trivire vindt het belangrijk om de leefbaarheid in buurten en wijken op peil te houden. Maar hoe meet ...

Verder

Trivire Tientje

Met de invoering van de herziene Woningwet 2015 is sponsoring niet langer toegestaan. Per 1 januari 2016 wordt er ...

Verder

Samenwerking Leger des Heils

Een van de bijzondere doelgroepen die Trivire huisvest, is een groep langdurig dak- en thuislozen. Om deze mensen ...

Verder

Groen gerenoveerd

Een ander in het oog springend project in 2016 was de renovatie van de 40 eengezinswoningen in het complex ...

Verder

Zonne-energie in Zwijndrecht

Aan de Karel Doormanlaan in Zwijndrecht is begin 2016 de Multi Functionele Accommodatie (MFA) van wijkgebouw Hart van ...

Verder

Een warm huis met restwarmte

In 2012 heeft Trivire een overeenkomst gesloten met afvalverwerker HVC voor het aansluiten op het restwarmtenet. Dit net ...

Verder

Doe-tafel: Samenwerken voor méér dan een woning alleen

Soms zijn er mensen die het door omstandigheden extra lastig hebben. Mensen waarbij (complexe) dingen spelen naast het ...

Verder

Verkoop van vastgoed

In de begroting 2016 was de verkoop van 77 woningen en 7 garages gepland. In werkelijkheid zijn 61 ...

Verder

Huurverhoging voor 2016

Trivire heeft in 2016 voor alle huurders een huurverhoging van 1% doorgevoerd. We vinden het belangrijk dat onze ...

Verder